torsdag 3 oktober 2013

Blockering i bogen och ont i höften

Idag har Juppe fått massage för andra gången. Han som är som en vacker, blank och välpolerad kastanjenöt har det väl bara skönt tänkte jag. Det kan jag unna honom.

Men - genom mitt stallombud hörde jag att han har en blockering i bogen, som nästan gick bort den här omgången. Och - aaaaaaaaaa - han har antagligen blivit rejält sparkad på en höft. Han hade en rejäl lårkaka kunde massören känna.

Efter en sån omtumlande dag får han vila såklart.

Spänd i överlinjen var han också - jag som tycker att jag ofta låter honom bli lång och låg? Men kanske inte tillräckligt?

Åkte ut till XXL istället för att handla en rejäl lampa inför vinterns bravader.




Det här blev jag nöjd med, starkt som en halvljuslampa på en bil ungefär. Lyser i två timmar med starkaste läget ikopplat.

Fick blöda en tusing. Det är det värt.


Ja, nu är det bara för vintern att komma. Moahahahahahahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar