tisdag 22 oktober 2013

Jag har bokat kurs hos Sigfus Sigfusson

Sigfus Sigfusson och Josefin Denami driver Tölt.nu. Kompisar till Gisli som jag köpte Juppe av.

10 november blir det kurs, med fokus på att utveckla ryttare och häst (hjälp, behövs). Är redan nervös.

Helskotta. Det känns som att börja första klass.

Och - nu har jag ändrat inställningarna på min blogg. Nu kan alla kommentera - och man kan välja att vara anonym om man vill. Hade glömt att klicka ur en ruta . . .

Och så sitter jag här på jobbet och tittar ut på regnrusket utanför och tänker på Juppesnupp som står i hagen utan täcke. Han har ju päls, men ändå.

2 kommentarer:

  1. Hej, kul att läsa om dej o Juppes dagar, känner så väl igen mej i vissa situationer!! Lycka till med Sigfus-kursen!!
    Mvh Lotta/Eskilstuna

    SvaraRadera