lördag 11 januari 2014

SNÖÖÖÖÖÖÖ-HÖ-HÖ-HÖ



JA! Så här ska det se ut efter en ridtur i skogen. Vi fick fint sällskap av Oskan o Co, och en ljuvlig timme cirkagurka i skogen. AAAAAHHHHHHH!

Och - Juppe bar sitt huvud hela tiden. Fin och lätt i handen.




Juppe ÄR en maräng. Han vill göra rätt och göra det jag ber om. Jag måste bara veta vad det är jag vill ha.

I eftermiddag ska jag longera kung Ofsi, det ska bli spännande. Så här lugn såg han ut före:




Orkade jag bara med två hästar skulle jag köpa honom. Han är så gudomligt snäll att hantera, en genomtrevlig herre även om han är lite överpiggelin att rida ut på.

Titta vad fin lillkillen Fylkir är:




En riktigt nyfiken typ som jag faktiskt tycker är lite läskig ibland när han kommer för nära och joxar när jag ska hämta Juppe. Han försöker bestämma över kung Ofsi (det går sådär).

Sätt dig i respekt hos honom, beordrar stallägaren. Jopp, jag ska försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar