lördag 1 augusti 2015

Bara ett troll i dag!


Juppe och jag kollade in nya bron i dag. Vi var lugna och fina båda två. Juppe var vääääldigt hungrig, men det är han ju jämt.

Ett enda troll dök upp i dag, det kom bakifrån när vi gick från bron. Bah, vad är väl ett enda litet troll?

(Jag blev skitglad i går när jag tittade på mitt favoritprogram Stjärnkuskarna. Där for travhästarna som spattiga harpaltar åt alla håll, och ingen brydde sig. Man vet ju hur travhästar är . . .  Wohooooo, tänkte jag. Det är inte bara Juppe som skuttar.)

Juppe och jag hade det fint. Lite promenad, mycket borsta. Och plåstret som gett upp halvvägs ryckte jag bort, det gillade inte min kompis men vem gillar det.

Inte heller var det så kul att få plåster på spray över stygnen. Det luktade verkligen pyton. Men, men. Måste man så måste man.

Och inte åkte jag till Juppe två gånger i dag, men jag longerade mig själv i skogen och det tror jag var lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar