söndag 1 november 2015

Ny rutt - wohooooo

Tänk vad en timme i soldis kan vara fantastisk. Jag och Juppe fick tips om en ny promenadväg och testade den. Vi gick längs en åkerkant och virrade ut på ytterligare en åker för att försöka hitta en väg över ett dike, fick ge upp och gå i vägkanten hem.

Fantastiskt.

De där 50 minuterna blev en timme nästan, men det tror jag är fullständigt kvitt samma.

Så skönt att få se lite nya saker. Det tyckte kompisen med.

Och Juppe är så sugen så sugen på sällskap. Vi tog lite selfies innan jag åkte hem. Grabbarna står och stirrar storögt på oss från grannhagen. De undrar vad vi håller på med. Varför sitter människan på backen och vad stirrar Juppe in i?


Titta vilken söt tunga jag har!


 Duckface!

Schlooooorp in med kinderna. Kolla kindbenen!


Schlooooooorp!


Söta öron har jag också.


Och en liten, liten fick fläck på mulen. Visst är den fin?


Småler. Nja, inte nöjd.


Prutt på dig mobilen.


Snörp-ler. Rätt okej faktiskt.


Där satt den!
Du ser också rätt okej ut Bettina. För en gångs skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar