fredag 6 november 2015

Tre uppsuttna varv på ovalen ^^


Det blev bara en trekilometerspromenad ikväll, men å andra sidan tre uppsuttna varv på ovalen.

Juppe stretar på i värsta vinterkläderna och var faktiskt både andfådd och svettig efter passet. Vi hade bra fart trots att vi höll oss till skritt.

Mina jobbarkompisar säger att jag har sån enorm energi. Hålögd brukar jag titta på dom och tänka - vardå? Vad ser ni som jag inte känner? (Okej, okej, det brukar nog vara rätt bra fart på mig)

Här är han, mitt batteri!

Glad och pigg åkte jag hem efter lite strutt och häng med världens bästa Juppe.

Jag åker direkt efter jobbet, byter om hemma bara och brukar vara i stallet strax efter 17. Och så brukar jag vara hemma vid 19-draget. Det är så oerhört väl spenderad tid. Vad skulle jag göra annars? Kollapsa framför tv:n?

Längtar tills i morrn. Då får vi gå en timme. Då tänkte jag att vi skulle våga oss in i skogen faktiskt. :-)

Och japp, det här skulle ha varit en Juppefri kväll. Men äh, det kan jag väl ta någon annan kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar