tisdag 10 november 2015

Världens snyggaste utsikt


Ha, haaaaa! Jag skiter väl i mörker och regnpölar. Behöver knappt en ficklampa förresten, Juppe och jag skiner ikapp.

Vi fick sällis ikväll av Baldur o Co, det blev en fin timme på grusvägen.

Det känns så himla bra att kunna hoppa upp på Juppe igen. Michaela tyckte att Juppe såg glad och stolt ut när det var dags för mig att hoppa upp. Han känns ju verkligen som vanligt, öronen framåt och bra fart.

Det gäller att fokusera på det som är bra helt enkelt.

Jag frågade Annica om hon kunde tänka sig att ge mig och Juppe en tiominuterslektion. :-)

Det kunde hon visst. En utmaning, sa hon att hitta på något bra av det. Jag tror det blir en bra start för mig och Juppe. Juppe behöver något att klura på också.

En fin kväll helt enkelt. :-))))) Trots en häst som är halt i höger varv i trav.














Foto: Michaela Peterson.

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att ändå kunna sitta på honom lite igen, efter alla dessa månader! Om än bara rakt fram, så är det ju bättre än inget alls <3

    SvaraRadera