fredag 17 november 2017

Wrrrrrrooooooommmmmmmm, wrrrooouuuuummmmmm

Juppe rekommenderar: på med ljudet.


- Och hon bara, får jag be om galopp? sa Juppe till sig själv tror jag.

- Och jag bara, wrrrrooooooooouuuuuummmmmmmmmm, svarade Juppe sig själv.

Det är så jädra, eh, jobbigt. Juppe har börjat lyssna på Robert Broberg. Speciellt den här, om och om igen:


Liftarvisan. Ja, jag fattar vinken. Jag fattar.

Vad jag inte fattar är hur han får fatt i allt. Vad fanken, har de spotify i hagen? Ingår det i hyran?

Ingen lyssnar väl på Robert Broberg i dag?


Vad svarar en Juppe på det? Jo:




- Jäääähhh, sa Juppe. Häng med.

- Äre ru som är Stravutskij eller den prickiga elefanten (öhöhöhöh).

Ja, ja. Skön fredagsfeeling i alla fall. Och visst hängde jag med. Bra före på ovalen, vi höll oss där. Nästa vecka blir det vinterdäck på Juppe, det blir bra.

- Så ska det låta! skrek Juppe. Då flydde jag. Till tonerna av:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar