måndag 12 februari 2018

Hjälp - jag kan inte välja!


Jag sitter och tittar och tittar på bilderna som Sofie Lahtinen Carlsson har tagit. Hon är mer känd som Töltaren, hon tar ofta bilder på olika islandshästtävlingar.

Hur ska jag lyckas välja bland alla fina bilder hon lagt upp i ett album?

Hjääääääälp!

I dag höll jag och Juppe till på ridbanan, det kändes bra. Han är en maräng min kompis. Sedan gick vi ut till ovalen och galoppade lite och jagade en skata.

En härlig ledig dag. Den behövdes. Det tar på krafterna med de där 10-timmarspassen vi har på jobbet med jämna mellanrum. Ingen människa är byggd för att vara hemifrån 11 timmar, eller 12 blir det ju förresten med resan fram och tillbaks.

Det blir liksom inget kvar av livet och orken då.

Så här såg det ut när Sofie fotade mig och Juppe och Vinka med matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar