tisdag 17 april 2018

Här är fölisens pappa på en bättre bild


Jo, jo. så här såg han ut i vintras på Tölt on Ice, Haleggur från Hyndevad.

Inte illa, inte illa.

och det här är ännu en härlig bild från Töltaren.

Fasen vad jag börjar längta efter det där fölet nu. Nu vågar jag göra det lite grand också. Tinna åkte på besök hos Halle i slutet av augusti. 11 månaders dräktighet. Hm.

Fölis borde komma i början av augusti typ.

Drygt tre månader kvar. Ooooooooooooooooo.


FOAL in MARE ( fetal development ) from PLASTICREALITY on Vimeo.


Ja. Jag har ett namn på lut för en liten hingst och även ett för ett sto.

Jag är BEREDD.

Och Tinna kan ju det här:



Näej. Jag tänker inte tala om vad jag tänker på för namn.

Bomba mig istället på förslag. Gärna med pampiga referenser till planeter och/eller grekiska gudar. Jupiter är ju både en gud och en planet . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar