onsdag 18 november 2015

Jäkla muskler att knipa åt

Sedär! Vi tajmade in Hulda o Co. :-)

Juppe och jag tog hela 6 kilometersrundan, och Hulda med sällskap avbröt någon kilometer tidigare.

Juppe är en maräng. Och man är ju absolut modigast när man gör saker man egentligen inte vågar. Juppe STIRRADE in i skogen och fnyste. Jag sa: äh.

I slutet av skogrundan stod en blå bil parkerad. Världens mest livsfarliga bil, men det gick bra det med. Och jag satt på utom första och sista kilometern. :-))))))

Satan i gatan vad svårt det är att korrigera sin sits. Jag fick hela tiden säga åt mig att slappna av i låren, ahhhh, där landade rumpan och sittbenen och jag kände vad Juppe gjorde.

Och så var det armarnas tur, vad i helskotta gör ni i någon slags dans bredvid Juppes man. Skärpning!

Aaaahhhhh, så skönt för axlarna att hamna rätt och händerna blev så stilla och snälla så. Hrmpf.

Klart grabben fick smälla i sig mat. Och mer mat väntade i hagen. En bra dag för Juppesnupp. Han blir så glad när han får beröm, Juppe får en hållning som en krigarhäst i brons och blir glad i ögonen. Jag med för övrigt.














Som sagt. Jag är ett geni som tagit ledigt onsdagar. Vilken livskvalitet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar